Regulamin Konkursu BLACKMONTH

REGULAMIN KONKURSU „BLACK MONTH – VOUCHERY”

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Organizatorem konkursu „Black Month – Vouchery” (dalej: „Konkurs”) jest DROP UP Kacper Pietras, NIP: 6653051980 (dalej: „Organizator”), prowadzący sklep internetowy pod adresem drop-up.pl.

  2. Konkurs prowadzony jest za pośrednictwem profilu Organizatora na platformie Instagram – @dropupkicks.

  3. Konkurs nie jest w żaden sposób sponsorowany, wspierany, administrowany ani powiązany z Instagramem. Serwis Instagram nie ponosi odpowiedzialności za przeprowadzenie Konkursu.

  4. Uczestnikiem Konkursu (dalej: „Uczestnik”) może być każda osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat i posiada aktywne konto na Instagramie. Osoby poniżej 18 roku życia muszą posiadać zgodę opiekuna prawnego.

  5. Udział w Konkursie jest dobrowolny i nieodpłatny.

  6. Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.


2. CZAS TRWANIA KONKURSU

  1. Konkurs rozpoczyna się w dniu opublikowania posta konkursowego na profilu @dropupkicks.

  2. Konkurs trwa do dnia poprzedzającego zakończenie akcji promocyjnej Black Month, do godziny 20:00.

  3. Dokładna data zakończenia Black Month oraz tym samym zakończenia Konkursu zostanie podana w opisie posta konkursowego lub na stronie drop-up.pl.

  4. Wyniki Konkursu zostaną ogłoszone w dniu zakończenia Black Month w relacji (Instagram Stories) na profilu @dropupkicks.


3. ZASADY UCZESTNICTWA

  1. Aby wziąć udział w Konkursie, Uczestnik musi w czasie trwania Konkursu:

    1. Zaobserwować profil Organizatora @dropupkicks na Instagramie;

    2. Polubić post konkursowy;

    3. Oznaczyć w komentarzu pod postem konkursowym co najmniej 2 różnych znajomych (każdy kolejny komentarz z różnymi oznaczeniami stanowi dodatkowy los w Konkursie);

    4. Udostępnić post konkursowy na swoim Instagram Stories i oznaczyć profil @dropupkicks.

  2. Konto Uczestnika musi być publiczne w momencie weryfikacji zgłoszeń i ogłoszenia wyników.

  3. Niedozwolone jest oznaczanie profili fikcyjnych, marek, celebrytów, stron konkursowych itp. Takie zgłoszenia mogą zostać usunięte z Konkursu.

  4. Organizator ma prawo wykluczyć z udziału w Konkursie Uczestników, którzy:

    • naruszają Regulamin lub przepisy prawa,

    • stosują wulgaryzmy lub treści obraźliwe,

    • działają w sposób mogący zostać uznany za próby nadużycia lub manipulacji wynikami (np. masowe zakładanie kont).


4. NAGRODY

  1. W Konkursie przewidziano następujące nagrody:

    • I miejsce – voucher do sklepu drop-up.pl o wartości 400 PLN;

    • II miejsce – voucher do sklepu drop-up.pl o wartości 250 PLN;

    • III miejsce – voucher do sklepu drop-up.pl o wartości 100 PLN.

  2. Vouchery można zrealizować wyłącznie w sklepie internetowym Organizatora: drop-up.pl.

  3. Vouchery są ważne przez 90 dni od dnia przekazania Zwycięzcy, chyba że Organizator wskaże inny termin ważności przy przekazaniu nagrody.

  4. Voucher obejmuje wartość towaru brutto; kwestie kosztów wysyłki są określone w regulaminie sklepu drop-up.pl.

  5. Nagrody nie podlegają wymianie na ekwiwalent pieniężny ani na inne świadczenia.

  6. Zwycięzcy nie mogą przenieść prawa do nagrody na osoby trzecie bez zgody Organizatora.


5. WYŁONIENIE ZWYCIĘZCÓW I ODBIÓR NAGRÓD

  1. Spośród wszystkich prawidłowych zgłoszeń Organizator przeprowadzi losowanie Zwycięzców.

  2. Informacja o Zwycięzcach zostanie opublikowana w relacji (Instagram Stories) na profilu @dropupkicks oraz/lub w komentarzu pod postem konkursowym.

  3. Zwycięzcy są zobowiązani skontaktować się z Organizatorem poprzez wiadomość prywatną na Instagramie w ciągu 48 godzin od ogłoszenia wyników.

  4. Brak kontaktu ze strony Zwycięzcy w powyższym terminie oznacza rezygnację z nagrody. Organizator może wówczas wylosować innego Zwycięzcę.

  5. Szczegóły przekazania nagród (kodów voucherów) zostaną ustalone indywidualnie w wiadomości prywatnej.


6. DANE OSOBOWE

  1. Administratorem danych osobowych Uczestników jest DROP UP Kacper Pietras.

  2. Dane osobowe Uczestników przetwarzane będą wyłącznie w celu:

    • przeprowadzenia Konkursu,

    • wyłonienia Zwycięzców,

    • przekazania i rozliczenia nagród.

  3. Podstawą prawną przetwarzania danych jest zgoda Uczestnika wynikająca z dobrowolnego przystąpienia do Konkursu.

  4. Uczestnik ma prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, usunięcia, wniesienia sprzeciwu oraz przenoszenia danych – w zakresie i na zasadach określonych w przepisach o ochronie danych osobowych.

  5. Dane osobowe mogą być przechowywane przez okres niezbędny do realizacji Konkursu oraz przedawnienia ewentualnych roszczeń.

  6. Szczegółowe informacje o przetwarzaniu danych osobowych w sklepie drop-up.pl zawarte są w Polityce prywatności dostępnej na stronie sklepu.


7. REKLAMACJE

  1. Uczestnik ma prawo zgłosić reklamację związaną z przebiegiem Konkursu w formie wiadomości e-mail lub poprzez formularz/kontakt dostępny na stronie drop-up.pl.

  2. Reklamacje należy zgłaszać najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zakończenia Konkursu.

  3. Organizator rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od jej otrzymania i poinformuje Uczestnika o decyzji za pośrednictwem środka komunikacji, którym reklamacja została złożona.

  4. Decyzja Organizatora w przedmiocie reklamacji jest ostateczna i nie wyłącza uprawnień Uczestnika wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa.


8. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, o ile nie naruszy to praw nabytych Uczestników. Informacja o zmianach zostanie opublikowana na stronie drop-up.pl oraz/lub na profilu @dropupkicks.

  2. Organizator zastrzega sobie prawo do zakończenia Konkursu przed upływem czasu trwania z ważnych przyczyn niezależnych od niego, o ile nie naruszy to praw nabytych Uczestników.

  3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu cywilnego.

  4. Regulamin dostępny jest na stronie internetowej Organizatora: drop-up.pl.